dimarts, 15 de gener del 2008

AL TEU COSTAT

Al teu costat, et veig com jo... ens estimem.
T’acarono el pit i, llavors, sento com s’apropen
els estels llunyans que em fan reviure sensacions ancestrals.
Et sento prop, et sento meu, et sento aliè a la història
dissortada que encadena la diferència.
Estic segur de tu i de mi, del nostre amor ben sa,
que no ha d’amagar res, que és orgull de la persona.
Et miro nu i et veig el cor,
i tot el cos s’apodera de sensacions immenses.
Oblido tot aquell que vol crear cadenes, renega
del nostre amor, i el condemna a l’infern de les calderes.
Tu i jo, som dos, som dos i no donem comptes a ningú.
Lliures del nostre destí, lluny de cadenes crematòries
i de ments alienes a la llibertat dels humans.
Som tu i jo, i estem nus,
i vestim el nostre cor amb passió i ...amor.

Emigdi Subirats
Poema composat per a la tertúlia “Ser gai i lesbiana avui dia”, celebrada a Antena Caro Roquetes el 15 de gener de 2008.